ارتباط با کارشناس

شماره تماس : ۰۹۱۳۹۱۳۹۶۹۰

24Hour Callout

CALL NOW: 1-800-123-456

پلی پروپیلن PP

این نوع ژئوتکستایل از روش سوزن زنی اللیاف پلی پروپیلن (PP) حاصل می شود. پلی پروپیلن یکی از پرمصرفترین و اساسی ترین پلیمر های مورد استفاده در دنیا است. این پلیمر که از دسته پلیمر های گرمانرم می باشد در صنایع فیلم و ورق، قالبگیری دمشی،  قطعات ساختمانی ، قطعات صنعتی ، قالب گیری تزریقی، بسته بندی غذایی، نساجی، تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، لوله و اتصالات و اجزاء خودرو کاربرد دارد.

ژئوتکستایل PP دارای مشخصات استحکام بالای مکانیکی و مقاوم در برابر موجودات بیولوژیک و نیز مقاوم در برابر محیط های شیمیایی اسیدی، بازی و نمکی می باشد.

آشنايي با الياف مصنوعي ژئوسنتتیک ها

صفحات نازك و انعطاف پذير ساخته شده از موادي هستند كه در داخل خاك و يا در ارتباط با آن در اجراي ژئوسنتتیک ها پروژه ها و سازه هاي مهندسي، خصوصاً در مهندسي عمران و ژئوتكنيك بكار برده مي شوند.

ژئوكامپوزيت و p.v.c از جنس الياف و پليمرهاي ژئوگريد از ميان الياف مصنوعي همچون تركيبي از پليمرهاي گوناگون و ژئوممبران با كاربرد بيشتري روبرو مي باشند. ژئوممبران و ژئوتكستايل دو گروه مي باشند كه نسبت به عبور سيالاتي از قبيل آب و گازها نفوذ پذيرند. اين ژئوتكستايلها منسوجاتي اليافي مصالح پارچه گونه متخلخل با قابليت زهكشي، در صورت تعبيه در خاك غيرقابل تجزيه مي باشند.

طبقه بندي خصوصيات اصلي ژئوسنتتیک ها:

خصوصيات ژئوسنتتیک ها همانند هر مادة ديگري كه در فعاليتهاي مهندسي مورد مصرف قرار مي گيرد؛ به مواد بكار رفته درتوليد آنها، چگونگي ساخت و شكل فيزيكي محصول نهايي بستگي دارد.

خصوصيات اصلي آنها را مي توان تحت سه گروه زير تقسيم نمود:

١ – خصوصيات فيزيكي: وزن مخصوص، ضخامت، انعطاف پذيري

٢ – خصوصيات مكانيكي: دوام، مقاومت كششي، مقاومت سوراخ شدگي، مقاومت به خصوصيات اصطكاكي

٣ – خصوصيات هيدروليكي: اندازه خلل و فرج، نفوذپذيري، قابليت انتقال

از روي اين خصوصيات مي توان نوع مناسب ژئوتكستايل را جهت هر فعاليت مهندسي معين، انتخاب نمود.

معرفي نقش ژئوتكستايلها درپروژه هاي سدسازي و احداث پی

درخواست مشاوره

با تشکر ، درخواست شما با موفقیت ثبت شد !
مشکلی در ثبت درخواست شما وجود دارد لطفا مجددا امتحان فرمایید

میزبان صدای گرم شما هستیم

برای صحبت با کارشناسان با ما تماس بگیرید

شماره تماس : ۰۹۱۳۹۱۳۹۶۹۰